سیلندر و پیستون وسپا 250
48,500,000 تومان
سیلندر و پیستون وسپا 250
Cylinder PIAGGIO 300 cc 876457
for Vespa GTS/GTS Super/GTS Super Sport/GTV 300ccm 4T LC
- cast iron
- Ø 75mm
- 2 piston ring(s)
- pin 16mm
- w/o cylinder head
Grade 1 – perfect repair
اصلی
نو
کامل
تخفیف دار شد خبرم کن!
سیلندر و پیستون وسپا 250
هر چه سن و مسافت پیموده شده وسپا بیشتر باشد، نیاز به تعویض سیلندر بیشتر می شود. سوراخ آن ممکن است فرسوده شده باشد و همچنین ممکن است در اثر یک یا سه تشنج حرارتی آسیب دیده باشد. این امر از طریق کمبود کلی نیرو و مصرف سوخت بالاتر آشکار می شود.
ما همچنین عرضه محدودی از کیت های سیلندر جایگزین اصلی PIAGGIO برای مدل های خاص در انبار داریم. آنها در بسته بندی اصلی PIAGGIO تحویل داده می شوند که آنها را به وضوح قابل شناسایی می کند.
چدن / سوراخ های 57-75 میلی متر / چهار زمانه / AC / LC
کیتهای سیلندر چدنی جایگزین شامل رینگهای پیستون و پیستون مناسب، سرسیلندر و مجموعه واشر گنجانده نشده است، دقیقاً مطابق با چیدمان اقلام اصلی است، انتظار نمیرود عملکرد نسبت به موارد اصلی افزایش یابد.
تاریخچه شرکت پیاجیو
پیاجیو در جنگ جهانی اول
جنگ جهانی اول تنوعی جدید و متفاوت در تولیدات پیاجیو به وجود آورد که برای چندین دهه فعالیت های پیاجیو رو متمایز کرد . این شرکت به واسطه شروع جنگ جهانی شروع به تولید انواع هواپیما کرد.در سال ۱۹۱۷ پیاجیو، یک کارخانه جدید در پیزا ایتالیا خریداری کرد و ۴ سال بعد هم کارخانه کوچکی را در Pontedera . در این کارخانه تولیدات پیشرفته و مهمی در حوزه هواپیما ها و بمب افکن های جنگی انجام داد . مثلا Piaggio P108 در همان دوران تولید شد که در آن زمان جنگنده بسیار پیشرفته ای محسوب میشد . در جنگ جهانی دوم پیاجیو در طول جنگ جهانی دوم، یکی از شرکت های تاثیر گذار و کلیدی کشور ایتالیا به حساب میومد به همین دلیل به نحوه های مختلف مورد حمله های نظامی قرار میگرفتن.کارخانه های پیاجیو در جنوا، Finale Ligure و Pontedera به شدت آسیب های جبران ناپذیری دیدن. انریکو به خاطر پشتکار و انگیزه که در احیای صنعت پدرش داشت تونست خیلی زود تحول صنعتی بزرگی در پیاجیو بوجود بیاره . انریکو با کمک مهندس خبره آن دوران، یعنی Corradino D’Ascanio، تولد یک افسانه رو کلید زد … زنبور به دنیا اومد ! این داداشمون خیلی خفن و کاردرست بوده و بهش پدر هلیکوپر هم میگن !پیاجیو و تولد وسپا
وسپا ( که در ایتالیایی به معنای زنبور است ) نتیجه عزم انریکو پیاجیو برای ایجاد یک محصول ارزان قیمت برای مردم عادی و اکثریا جامعه بود. با نزدیک شدن به پایان جنگ، انریکو همه ی راه حل های ممکن رو برای از سرگیری دوباره تولید در کارخانه هایش بررسی کرد . از بیلا ( اسم شهری در ایتالیا ) شروع کرد، جایی که یک موتور اسکوتر بر اساس یک موتور سیکلت کوچک ساخته شده و مناسب برای چتربازان بود . نمونه اولیه که با نام MP 5 شناخته میشد، به دلیل شکل عجیب و غریبش به Paperino ( نام ایتالیایی اردک دونالد ) ملقب شد، اما انریکو پیاجیو اونو دوست نداشت و از Corradino D’Ascanio خواست تا آن را دوباره طراحی کند.اولین ثبت اختراع انحصاری وسپا
در 23 آپریل 1946 Piaggio & C. S.p.A یک حق اختراع را در اداره مرکزی ثبت اختراعات آن دوران در فلورانس، ثبت کرد. در مدت زمان کوتاهی وسپا در معرض دید عموم قرار گرفت و واکنش های متضادی هم در برداشت. با این حال، انریکو پیاجیو برای شروع تولید انبوه دو هزار دستگاه از اولین وسپا 98 سی سی درنگ نکرد. این وسیله نقلیه جدید برای اولین بار در باشگاه گلف زیبای رم، در حضور ژنرال ایالات متحده که نماینده دولت نظامی متفقین بود، به نمایش درآمد.کمپانی پیاجیو، یکه تاز ایتالیایی !
محصولات مشابه
آینه کوتاه پریماورا
جاسوییچی وسپا
جاسوییچی وسپا
جاسوییچی وسپا
گیره مخصوص ترکبند
رک وسط وسپا GTS-GTV
جاسوییچی وسپا
جاسوییچی اورجینال وسپا
جاسوییچی اورجینال وسپا
جاسوییچی وسپا فلزی استیل است و وزن آن- 0.05 کیلوگرم
- سیاه/قرمز/سفید/نارنجی/زرد/سبز
- 100% کاملا نو و با کیفیت
- محصول چین